Farligt, farligt men härligt, härligt!

Jag har inte ätit Dajm på många år, men i dag fick jag en liten smakbit av en kompis, och jag insåg att det var mycket farligt. För många år sedan var jag galen i Dajm, och när jag var gravid med ett av mina barn var jag alltid sugen på Dajm. Jag kunde plötsligt få ett anfall när jag kände att jag bara var tvungen att äta lite knaspig, krispig dajm, annars skulle jag falla död ner. Jag hade beroendebeteende.
Efter avgiftning och beteendeterapi lyckades jag ta mig ur beroendet, men nu räckte det med en smakbit för att väcka begäret igen. VILL HA MER!
Nu kommer jag att börja med att köpa små chokladkakor. Sen räcker det inte med det, utan jag måste ha flera förpackningar om dagen. Större och större förpackningar. Högre andel knäck. Min lön kommer inte att räcka. Jag kommer att börja stjäla och bedra för att få tag i tillräckliga doser dajm. Jag kommer att prostituera mig, och stå utanför Marabou i stay-ups, kort blank kjol och vågad urringning som blir mer tilltalande med hjälp av en push-up-bh.
Det är på väg utför med mig!
Jag undrar om inte kollegan är sponsrad av chokladproducenter som sitter och blir feta av andras chokladkonsumtion.



Kommentarer
Postat av: lillsyrran

Hihi...

2010-11-15 @ 17:33:14
Postat av: Anna ..kikar in

Hi hi hi..jag döööör..vilken härlig beroendeform..

Postat av: Annelie

Jag var beroende av kiwi när jag var gravid. Tack och lov, men inte hjälpte det mycket mot vikten.

2010-11-15 @ 23:38:32
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback