Vilken tur att tåget pajade!

Idag var det något fel på tvärbanan när jag åkte hem från jobbet, så den gick bara från Årstaberg till Gullmarsplan, sedan vände den igen. Det betydde att jag fick välja mellan att stå vid Gullmarsplan och vänta tills det skulle komma en fungerande tvärbana, eller ta en promenad förbi 3-4 stationer. Jag valde promenaden. Det var ett underbart väder och jag njöt av solen och de milda vindarna. Jag tror nästan jag ska hoppa av där varje dag i fortsättningen och promenera hem.

Inget ont som inte har något gott med sig!

(Förresten, Ronny...jag tog promenaden genom läbbiga parken, men jag tänkte att det kanske inte var fullt så läbbigt klockan fem på eftermiddagen i fullt solsken)

Kommentarer
Postat av: Anna ..dansar in

Ja nu är det tid att ta den där extra promenaden Fia..bara för att utnyttja vårens härlighet..men du går inte i läbbiga parken en sen kväll...det är en order..:)

Postat av: R:s mamma R

Ja Fia lyssna på din svärson gå inte igenom läbbiga parken,finns ingen garanti att den inte är läbbig jämt.Men en promenad är inte fel.Kram från stuvsta

2010-06-02 @ 19:04:47
Postat av: Annelie

Duktigt! Men i det här vädret kan man inte annat än njuta.

2010-06-02 @ 22:18:48
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Anna.. tassar in....

Hallååå har tåget stannat igen? :)

2010-06-04 @ 06:11:32
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Mumin

Där ser man....nu fick du gratis motion:) Kram ha en trevlig helg!

2010-06-04 @ 11:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback