Dagens löprunda

Idag var jag ute och sprang 4-5 kilometer. Jag har alltid tyckt att det har varit så himla tråkigt att springa, men den senaste tiden har det gått bra och känts bra. Jag har musik på i lurarna och så springer jag och rensar skallen.
Som tur är har jag en massa låtar med bra tempo och en massa energi, så när den musiken spelas är det lätt att hitta ett bra löptempo också. Det var betydligt värre när "Non je ne regrette rien" plötsligt lät i lurarna. Det var otroligt svårt att springa på ett bra sätt till den. Ballader är inte heller så lämpliga i det sammanhanget. Man sackar liksom av och börjar grubbla över livets mening istället.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Duktigt! Jag har promenerat till affären, det är inte riktigt samma duktighet i det :-)

Postat av: Ester

Är du ute och joggar? Jösses kvinna, du har ju superkrafter!

Jag är så jäkla impad av dig!

2010-05-27 @ 19:19:44
Postat av: Daniel

Duktigt! Att jogga å rensa tankarna till grejt musik e grejer det!!!

2010-05-27 @ 19:24:38
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Mumin

Å att springa är det värsta jag vet....men duktigt av dig....sätt mig på en cykel så kan jag cykla hur långt som helst:) Kram ha en trevlig helg

2010-05-28 @ 18:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback