Saknar min bil...

Ibland saknar jag min gamla Ford. Inte bara för att det var så bekvämt att hoppa in i bilen när det var dags att åka från punkt A till punkt B. Nej, det funkar faktiskt riktigt bra med allmänna kommunikationer (förutom de sista helvetesveckorna med förseningar på flera timmar ibland, men det kan man bortse ifrån), så bilen är inte nödvändig på det viset.
Men det jag saknar mest med bilen är alla sångstunder på tu man hand. Eller, egentligen inte på tu man hand, för jag sjöng ihop med många berömda och duktiga artister - Elton John, Celine Dion, ABBA, Sanna Nielsen, Queen, Sarah Dawn Finer...
Vi har genomfört många fantastiska duetter som skulle ha fått ögon att tåras.

Nu undrar jag var jag ska kunna sjunga på det sättet i fortsättningen...


Kommentarer
Postat av: Ester

I badrummet!

2010-03-03 @ 19:28:16
Postat av: Tompa

Duetterna lär ju finnas dokumenterade har jag hört...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback