Ertappad!

Jag satt på tvärbanan och fick för mig att jag hade tandkräm på kinden. Jag hittade en näsduk i väskan och försökte torka kinden lite diskret, men jag var inte säker på att det var helt ok.
Fönsterrutorna var inte möjliga att spegla sig i, och jag hade ingen spegel med mig i väskan, så jag bestämde mig för att huka mig ner lite och ta ett kort på mig själv med mobilen, så jag kunde kolla kindstatusen.
Precis när jag tog kortet kom konduktören fram dit, och jag fumlade och raderade bilden jag just hade tagit. Då hörde jag hur han började skratta och skrocka och så frågade han:
- Haha! Blev inte bilden bra?
Och så hörde jag hur han fortsatte skratta för sig själv medan han fortsatte framåt i vagnen.

Och fortfarande var jag inte säker på om det var tandkräm på kinden eller inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback