Frostigt fika

Exmaken och jag träffades över en fika på centralen för några dagar sedan. Det var exet som föreslog det fiket, för han tycker att det brukar vara mysigt att fika där det är liv och rörelse.
När vi beställde vårt fika visade det sig att en kopp kaffe eller te och en smörgås gick på 110 kronor(!), och sen var det så fruktansvärt kallt att man var tvungen att ha alla ytterkläderna på sig för att inte frysa till is, stillasittande i den arktiska kylan.
Är det vad man borde kalla en frostig relation?

Kommentarer
Postat av: Mumin

Det var en dyr fika....ja du frostigt är det här med och i hela världen verkar det som. Kram vännen! Mumin

2010-01-10 @ 10:08:16
Postat av: carolina

Jag håller med om att fikan var hutlöst dyr. Ibland blir man verkligen förvånad!

Postat av: Ninni

Va...?? det var det värsta...ja det var definitivt en frostig relation!



Ha en fin dag..kramen

2010-01-10 @ 11:16:32
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är nästan lika dyrt att fika numera som att ta en dagens lunch

Frostig relation ja i dagsläget är det nog lite frostigt lite varstans kram Tingeling

2010-01-10 @ 11:50:35
Postat av: Anna ..tassar in

Himmel jag det var i kyligaste laget..mmmm typ beskrivande nog kan man verkligen kalla det..



Men du ..vilken tur att du fick komma hem sedan till värmen och datorn igen..

2010-01-10 @ 15:43:42
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: elena cn

Hm, jag hoppas att exet bjöd på fikat!

2010-01-10 @ 21:07:27
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback