Färgens betydelse

För några veckor sedan fick jag plötsligt kontakt med en gammal god vän från gymnasiet. Vi har inte haft kontakt på många år, eftersom vännen försvann ut i världen, först till Paris ett antal år, och sedan till Asien. De senaste åren har han varit bosatt i Thailand och driver ett framgångsrikt företag där.
Nu har han tydligen fått kunskap om österländsk tro, för jag ska få besked om vilka färger jag bör klä mig i för att bäst hantera motgångar, baserat på mitt födelsedatum.
Det ska bli spännande! Men kanske dyrt! Tänk om jag måste byta ut hela garderoben!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas det blir en färg du tycker om!

2009-09-01 @ 18:27:41
Postat av: Anna-Lena

Hmm... verkar spännande... :D

2009-09-01 @ 18:39:02
Postat av: vivan

Dyrt men kul med en ny garderob!

Kramen!

Postat av: elena cn

När jag läser ditt inlägg tänker jag genast färgen LILA! Kan det bero på bakgrunden?? Eller har jag ett sjätte sinne:)

2009-09-01 @ 23:10:41
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hoppas att det inte är brunt eller någon annan tråkfärg.

2009-09-02 @ 00:14:20
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback