Fototriss: Rosa (stödjer rosa bandet)

Den här veckan har fototrissen temat rosa, och alla läsare uppmanas att stödja insamlingen som är till förmån för Rosa Bandet. Klicka på nedanstående banner och läs mer:



Här kommer mina bidrag på temat:



Jag fick en jättebukett med nästan meterhöga bloomor av mina arbetskamrater när vi hade fest i fredags, och nu blommar de så sagolikt vackert. Jag fick leta fram min allra största och stadigaste vas och nu står de och ståtar i fönstret.


Gissa vilka argument som väger tungt när jag köper tekniska prylar? Ett tips till bilförsäljare....



De här vackra skålarna har jag fått av min pappa. Ni kan inte ana hur läckert det ser ut när de står på bordet och är fyllda med en massa snacks och guacamole och sånt.


Vill du se fler bilder på temat kan du titta
här

Kommentarer
Postat av: Anna dansar in..

Mmmm så mycket rosa du..passar perfekt till trissen..och du att få blommor så är ju härligt..

Postat av: Erik "Semlan"

Kul med uppskattning från arbetskompisarna! :-) Kul med glad kommentar på fototrissen också, tack Fia. Du har en skön mix. Kan det vara så att du gillar rosa? ;-) Snygga skålar och vaser. Blir nog teknikbilden som tilltalar mig mest i din triss.

Postat av: Magdalena

Jag älskar dina blommor dom är så vackra de är min favorit.

2009-10-26 @ 23:47:09
URL: http://rundviksbloggen.blogspot.com
Postat av: Johanna - Fotoblogg!

Härliga bilder! Gillar verkligen dina skålar. Jättesnygga! :)

2009-10-27 @ 19:31:11
URL: http://lionfish.blogg.se/
Postat av: Dotter yngst

Åh, vad fina bilderna blev mamma! Snyggt!

2009-10-27 @ 23:50:18
Postat av: ViDu

Den sista bilden blir min favorit denna veckan. Häftiga skålar!

2009-10-29 @ 15:26:35
URL: http://smattagott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback