Julbord på jobbet

Den sista veckan före jullovet ska vi åka med jobbet på julbord. Och det blir något av det roligaste jag kan tänka mig - vi ska till Wallmans salonger! Det blir en höjdare, för de gånger jag har varit där har det varit fantastiskt roligt.
Jag satt i morse och läste tidningen och såg att det fanns några få platser kvar i december, så jag funderade på om det kunde vara kul att gå dit på nyårsafton, men nu behöver jag inte fundera på den saken längre. Nu får nyårsafton lösa sig på något annat sätt.

För er som inte har hört talas om Wallmans, kan jag berätta att man blir serverad en god, trerätters middag. Mellan varje nytt mål går serveringspersonalen upp och kör en rolig show, vilket innebär att under kvällens lopp har man fått väldigt mycket underhållning och en massa goda skratt. Både Linda Bengtzing och Martin Stenmarck har ett förflutet på Wallmans, så det är riktigt duktiga artister som uppträder där.

Kommentarer
Postat av: Erik

Vilken pigg skola! Bjussa på Wallmans, inte illa. Har tyvärr inte upplevt något liknande (fast det har varit kommunala skolor) under mina skolår. Brukar vara skoj, kanske får du se en blivande storstjärna?!

Postat av: Mumin

Va kul! Ja Wallmans salonger har man hört talas om och vet du vad min mamma hette Wallman som ogift:)Ännu roligare. Ha det så skoj! Kram Mumin

2009-11-27 @ 16:04:08
Postat av: Anna tassar in

Underbart...jag vet att det är mer än härligt på Wallmans....jag blir sååå glad när jag ser att du roar dig att du hittar lite rätt i livet..kraaaaam från Anna

2009-11-27 @ 18:58:45
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: soffie

å va roligt att få bli bjuden på ett sånt julbord,vi får inget alls utan här ska de ha julfest på jobbet å klantigt nog har de tagit fredagen innan jul så det äör jättemånga som ej kan komma,

må bäst

2009-11-27 @ 19:07:28
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja där är det trevligt att vara. Vi får äta ett "litet" julbord i år det är vad vi har råd med men vi slipper vara på vår förskola i år alltid något Annars brukar vi få sitta på jobbet och äta nåt, ett år var det risgrynsgröt, kul värre

Ha det bra kramar Tingeling

2009-11-28 @ 00:43:21
Postat av: ejmis

Wallmans har jag besökt flera gånger och har alltid varit nöjd =)

2009-11-28 @ 10:52:06
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Ninni

Åhh va kul min ena syster har varit på Wallmans och hon tyckte det var jätteroligt.



Jag ska på Julshow ikväll det ser jag fram emot, ha en fin lördagskväll..kramen

2009-11-28 @ 14:19:34
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Blir ni bjudna på det?

I så fall. Grattis! Vilken lyx!

Vi får sitta i en föreläsningssal på jobbet en dag (s.k. personaldag). Till lunch får vi en jultallrik och när föreläsningarna är slut... får vi gå hem.

Fast julklapp kommer senare. Det är bra!

2009-11-28 @ 22:01:51
URL: http://mammselen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback