Tankar i en tvättstuga

Jag har haft tvättstugan, och föregående hyresgäst betonade att det är ett säkert system där bara den som har bokat kommer in med hjälp av sin lilla nyckelbricka, så att man inte riskerar att få kläder stulna. Men det är en hel rad maskiner i tvättstugan så det är tre besökare på plats på varje pass, så jag försökte hålla lite koll på vilka typer som var där samtidigt med mig. Jag ville ju inte få mina favoritjeans stulna.

De andra besökarna brydde sig inte om mina kläder. De sneglade inte ens lite lystet mot koftor och jeans. Jag tog nästan lite illa upp. Vad var det för fel på mina kläder? Skulle de inte duga att stjäla?

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hmm verkar skumt.. tror du kollade när du inte såg. Nästa gång slår de till!

Postat av: Annelie

Aldrig är man riktigt nöjd med hur folk beter sig :-)

2009-11-23 @ 22:19:37
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Åsa

Kan vara att det är fel storlek, så kläderna passar dom inte. Men ge inte upp prova dig fram. Hur är det med dina handdukar kan det vara stöldbegärligt mån tro :-)

2009-11-24 @ 07:56:15
URL: http://galanthus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback