Mitt liv som fotomodell

Ni kanske minns att jag blev fotograferad i ett officiellt sammanhang tidigare i år. Jag tror att det var startskottet för min karriär som fotomodell. Just nu figurerar jag i stort format i ett skyltfönster. Jo, det är sant! Och det kommer nog att leda till nya modelluppdrag, speciellt eftersom det handlade om nakenposering.

Det är den här bilden det handlar om:

Foto: Kesopappa, och ja, det är ganska länge sen kortet togs


Bilden används i det här sammanhanget:



Vem vet vad det här kan leda till? Paris, Milano, New York...


Kommentarer
Postat av: Tesstamente

Kan vara det sötaste kortet (och det svenskaste) jag nånsin sett!!!!!!!!!

Postat av: Ninni

Ja du nu kommer erbjudanden att hagla...



Ha en goo helg,kramen

2009-05-15 @ 07:01:27
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Erik

Strålande! Skön sommarbild, känns som vore det från Saltkråkan ;-) Snart ringer Hollywood!

Postat av: Yngsta y

Haha! Åh, du är så söt mamma! :)

2009-05-15 @ 18:09:57
Postat av: Yngsta y

Ps. Kom ihåg oss när du blivit känd bara!

2009-05-15 @ 18:10:42
Postat av: Ester

Jag har sett den!!! :-)

2009-05-18 @ 21:44:17
Postat av: elena cn

Paris, minst!!!

2009-05-18 @ 22:01:32
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback