Aneboda

Inte nog med att jag har bytt jobb till ett "självmordsuppdrag" (enligt mina kära kollegor), utan jag har dessutom åkt till IKEA en lördag klockan 12 för att köpa ett skåp. Det var knökfullt på parkeringen, i restaurangen och vid tygavdelningen. Som tur var fanns det plats på fiket på bottenvåningen så jag kunde fika lite och synda med kladdkaka. Och när jag skulle betala såg det ut som om köerna var milslånga, men i snabbkassorna rullade det på snabbt och smidigt, så det var inga problem.
Nu ska skåpet skruvas ihop!


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG HAR OXÅ ÄTIT KLADDKAKA IDAG MEN INTE PÅ IKEA UTNHEMMA HOS ÄLDSTA DOTTERN PÅ SÖDER, HON FYLLER NÄMLIGEN ÅR IDAG KRAM TINGELING

2009-03-14 @ 23:45:14
Postat av: soffie

så fint det skåpet är,

sov gott

Postat av: Annelie

Tur att jag avstod från att åka dit då :-)

2009-03-15 @ 00:27:08
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback