At the point of no return

Idag har jag haft mina sista lektioner med våra nior. I morgon tar min vikarie över stafettpinnen.  För ett par timmar sedan lämnade jag över närvarolistor, planering och böcker. I morgon får vikarien fortsätta berätta om Darwin och arternas uppkomst, jordens utveckling och de spännande tidsperioder innan människan fanns på jorden. Det känns ganska bra att lämna över när man fortfarande brinner för något. 
Nu kommer jag att tjata om vetenskapliga rön för min stackars familj i stället. 

Kommentarer
Postat av: elena cn

Eller varför inte lite här på bloggen:)

Postat av: Fia

Elena: Jag är alltid sugen att skriva om vetenskap, men jag behärskar mig för att inte trötta ut alla bloggläsare. Om jag börjar kanske jag inte kan sluta...

2009-01-20 @ 19:47:44
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: elena cn

Gör en specialblogg! med vetenskaplig inriktning:)

2009-01-20 @ 21:42:44
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback