Så otroligt välstädat och pyntat...

Jag har gått runt och plockat och sorterat, tvättat skåpluckor och dörrar, torkat fönsterbrädor, plockat om och sorterat böcker i bokhyllan, lagat pysslig mat, tvättat flera omgångar tvätt, fyllt och tömt diskmaskinen samt ställt det nydiskade porslinet på rätt plats. Därefter har jag torkat rent  i badrummet, och har fyllt på tvål, tvättmedel och diskmedel i "bruksburkarna" från de stora ekonomiförpackningarna. Slutligen har jag plockat fram en skräplåda och börjat sortera i slänga- spara - laga - skänka bort -högar. 
Nu kan jag inte komma på så mycket mer..nu kommer jag till slut bli tvungen att sätta mig och skriva drygt 100 samtasunderlag. Nu kan jag inte hitta på fler ursäkter för att skjuta upp det hela.

  

Eller förresten...herregud vad mycket löv som ligger och skräpar utanför huset...

Kommentarer
Postat av: Anonym

He he, precis som både din mellandotter och som din man :)

2008-10-27 @ 14:21:48
Postat av: Dottra nr2

ja just det det var jag som skerv förra inlägget :)

2008-10-27 @ 14:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback