Ett glas öl

Jag har just kommit hem från ett svettigt Body Jam-pass med ny, rolig koreografi. En hel del muskler i kroppen kommer att knacka mig på axeln i morgon, och med ett flin kommer de att säga:
- Du var inte riktigt medveten om oss tidigare, va?
Och det är alldeles riktigt. Jag har inte riktigt utnyttjat mångfalden av muskler som sitter fästade på lår och rumpa, det inser jag nu.
Det värsta är att när jag har tränat rejält blir jag så sugen på ett glas iskallt öl! Det skulle vara så himla gott!




Men i stället dricker jag vanligt vatten...

Kommentarer
Postat av: Erik

Muskler som skriker nästa dag, aj aj det känner jag igen. Nu senast var det några yrvakna muskler som skrek högljutt dagen efter en cykeltur... får nog kolla efter ny sadel.
Klippet med Hasse som sjunger om ett glas öl är härligt. Ett riktigt fint nummer!
Öl är gott och väljer man vatten mellan varven, då tål säkert kroppen en öl oxå?
En kall dag som idag tror jag det blir en irish coffea istället! (Jag älskar dem, med smakbalans mellan kaffe och spriten å så grädden, smaskens!)

Postat av: Fia

Erik: Ok, då tar jag en Baileys´ Coffee :)

2008-03-05 @ 21:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback