Åhhh, vad det krånglar!!

Jag har haft så stora problem med blogg.se ikväll. Jag skulle skriva och berätta om middagen hos tandäkaren. Sitter min tandläkare och censurerar?
Allt jag har skrivit raderas - det går varken att publicera eller att spara som utkast - utan jag loggas ut från bloggen, och allt jag har skrivit är borta. Och därefter har jag haft stora problem att logga in igen. Visst måste min tandläkare vara inbandad i detta?
Jag ska strax göra ett nytt försök att berätta om middagen...

Kommentarer
Postat av: Helena

Så det var inte bara här det krånglade :0)

Postat av: Inger Maryissa

Ja, antingen är det tandläkaren elle Blogg.se´s fel ;-)

Jag har heller inte kunnat logga in på bloggen eller skriva kommentarer förrän nu.
Det ska bli spännande i morgon natt ( tror jag det var ) när Blogg.se ska byta till nytt blogg-system och till nya servrar.
Och vi sedan ska flytta våra bloggar dit.
Och förhoppningsvis sedan våra bloggar ska funka som de ska.

2008-03-26 @ 22:06:25
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra att blogg.se ska fixa till sig!
För egen del får flytten vänta, annat (pliktartat) kallar på uppmärksamhet. Men nästa vecka ska jag kolla in det nya :-)

2008-03-27 @ 00:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback