Utmanad

Regler:

- Beskriv först reglerna

- Svara på alla frågor

- Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.

- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen

Jag har blivit utmanad av
Helena

Fem saker som fanns på din "Att- göra- lista" idag?
Eftersom jag är sommarlovsledig lärare hade jag inga betungande saker på min lista:
1. Slänga in en omgång tvätt i maskinen
2. Åka och fixa framdäcket på motorcykeln
3. Strosa i hamnen och äta en bit mat
4. Plocka ner några sovsäckar i källarförrådet
5. Tvätta bilen

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Slet tillsammans med maken som en galning för att bli av med sista resterna av en konkurs...


Ställen du bott på?
Nu kommer mina vänner att skratta, för jag har flyttat och flyttat och flyttat....
Men okej...Rågsved, Småland (strax utanför Vimmerby) Ösmo, Södertälje, Stockholm, 14 år på en skärgårdsö, och  en småstad som jag låter bli att skriva namnet på...

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
- Öppna ett rehabhem för missbrukare.
- Sponsra vattenreningsprojekt och barnhem i tredje världen
- Köpa skatteskrapan och garantera att den ska fortsätta inrymma studentlägenheter
- Starta ett bokförlag
- Ta privatlektioner och lära mig spela banjo:)

Jag utmanar:
Ingen särskild, men om det är någon som nappar vore det kul. Skriv och tala om det i så fall, för det vore kul att läsa era svar.

Kommentarer
Postat av: Ester

Banjo!?

2008-06-30 @ 15:38:20
Postat av: Fia

Ester: Ja, det skulle vara så kul!

2008-06-30 @ 17:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback