Ännu mer om vår roliga kompis...

Vår roliga kompis, ni vet han som har brutit armen, har gjort ännu fler tokigheter. Det här hände för några år sen, men är väldigt roligt ändå.
Kompisen kom in på krogen, och när han tittade bort mot bardisken såg han sin kompis syster, som han bestämde sig för att skoja lite med.  Han gick försiktigt närmare, och när han var alldeles bakom henne böjde han sig ner och bet henne i ena skinkan.
Hon vände sig naturligvis om för att titta på honom, och där stod han, fortfarande nedhukad med ett stort leende på läpparna. Det enda kruxet var att tjejen som vände sig om var en fullständig främling. Det var inte alls hans kompis syrra!

Han blev alldeles utom sig och började ursäkta sig med tusen ursäkter. Tjejen log lite och sa:
- Det gjorde inget. Det var faktiskt ganska skönt!

Ett nytt sätt att ragga på krogen?

Kommentarer
Postat av: Pialotta

Ha, ha ja den du.. bet i skinkan.. skulle vara ett nöje att se.

Som svar på din kommentar.. ja det är min mamma som trillat två gånger nu på kort tid.. inte hänt innan.

Inget boende är aktuellt ännu.. nej inte då.. mamma bestämmer, men nu har jag ordnat hemtjänst igen. Tar som sagt tid, men möte om 14 dagar. Visst har man en viss oro i kroppen hela tiden, kan inte hjälpas.. men annars mår jag bra. Mitt inlägg var lite kryptiskt o luddigt medvetet för att kolla om gästerna kunde klura ut det där.. skrev mycket så förut, men ändrat teknik på sista åren:-)

Inte många som gästar nu, men som sagt semestertider och många har packat väskor för vidare ut i det fria.

Ha de gott kramkram

Postat av: Pia

hahaha jag älskar att skratta högt, fan va härlig historia :)

oj nu trilla en tår blir så ibland när jag skrattar

2008-07-01 @ 07:40:22
URL: http://mammipiha.blogg.se/
Postat av: Ninni

asg...ja jag hade ju dött av skam!



Ha en underbar dag..kramen

2008-07-01 @ 08:20:29
Postat av: Mumin

Ha ha den var rolig...fy sjutton vad jag hade skämts.......men hon tyckte ju om det så varför inte? Kram på dig Mumin

2008-07-01 @ 17:04:55
Postat av: Kersti

Snacka om att finna sig, jag menar tjejen alltså. Det gäller att välja sina offer med omsorg. men en sådan kompis kan väl livet inte bli tråkigt.

2008-07-01 @ 17:48:02
URL: http://plommenad.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken härlig kompis sådana förgyller ju verkligen ens liv kram Tingeling

2008-07-01 @ 21:22:55
Postat av: Annelie

Cool tjej som fann humorn i det!

2008-07-20 @ 12:31:35
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback