Snövit och de sju dvärgarna!

Jamen, hur är det möjligt? Hur kan man sitta och höra vågskvalpet från Medelhavet och plötsligt snöa in på Snövit och de sju dvärgarna? Jag kunde för allt smör i Småland inte komma på alla sju...

Men få se hur var det nu....Trötter, Butter, Glader, Toker, Kloker.....nej, men hjälp, hur kan man glömma det...?
Jo, Prosit  var det ju! Få se, då är det ...hm få se....nej, det var bara sex stycken! Hur i allsindagar kan det vara så svårt att komma på den sista....hmmmm......yes! Blyger!  Ahhhh! Underbart! Nu kan jag sova gott i natt!!



Kommentarer
Postat av: Pia

heej! hoppas verkligen du/ni har det kanon :)

Postat av: Kraka

Ja. det är märkligt det där hur man kan snöa in på något och hjärnan sedan vägrar släppa det.

Ha en riktigt skön semester!

2008-07-13 @ 10:06:39
URL: http://kraka.zoomin.se/blogg.html
Postat av: tingeling

Hoppas allt är bra?

Ibland kan man verkligen få huvudbry ochdet går inte tt släppa det Skönt att du kunde sova sen eller?

kram Tingeling

2008-07-13 @ 11:15:53
URL: http://tingelingtingeling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilket i-landsproblem va? Va? Va? Va?

2008-07-22 @ 11:21:41
Postat av: Maria

Jag FBI- kommenterar här om vårt lilla skolutbytar- projekt =)

Mitt elevråd är på G, och frågar mig med jämna mellanrum "När ska vi åka till den där skolan i Stockholm?", så vi kommer gärna om vi får!

Kanske någon gång i mitten på maj? Ska vi höras om närmare planering? Ditt telefonnummer råkade försvinna när jag bytte telefon, men lämna en FBI- kommentar i något av mina gamla inlägg så hör jag av mig om dag. Mitt nummer är 0733- 277475.

Oh så kul att komma på studiebesök till er =) Om det nu går att få till någon dag? Swisch swosch så är det ju sommarlov.

Vi hörs, bruden. KRAM!

2010-03-29 @ 22:50:14
URL: http://babydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback