Skulle kunna vänja mig vid det här...

En snabb blick på klockan säger mig att 8a ska ha NO just nu. Och vad gör jag? Sitter njutningsfullt och äter min delikata frukost på ett fyrstjärnigt hotell. Kyparna glider ljudlöst omkring på de tjocka, heltäckande mattorna; trevliga, serviceinriktade och uppmärksamma. Man hör bara ett lågt sorl från de övriga borden, där ingen sitter med keps eller kladdar med maten. I bakgrunden hörs rogivande, klassisk musik.
Aaaaah, jag skulle kunna vänja mig vid det här!

image251
Piccadilly Circus 13 jan 08

image252

Bollspel i Kensington Garden 13 jan 08 (OBS! Det var verkligen så varmt att det var möjligt att gå i shorts)

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag är grymt avundsjuk. Känner att det börjar bli dags för ett återbesök i härliga London!

Postat av: evans

Morr! Tortyr! Här sitter en annan och svettas över den växande rättningshögen...

2008-01-14 @ 13:13:48
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: mammselen

Jag är INTE avundssjuk.
Men hade du varit i fjällen och fått uppleva snö och skidåkning... DÅ hade jag varit avundssjuk!

2008-01-14 @ 17:14:38
Postat av: ejmis

Jag ÄR avundsjuk!

2008-01-14 @ 18:13:59
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Ester

GAAAAAAAAAAAAH!
Så, nu känns det bättre.

2008-01-14 @ 19:14:42
URL: http://missesters.blogg.se/
Postat av: annebelle

Avundsjuk, jag är så Avundsjuk...Jag börjar automatiskt sjunga Nannes gamla låt...Värme, shorts...ahhhh...

2008-01-14 @ 20:57:25
URL: http://annebelle.blogg.se
Postat av: mammselen

Konstigt folk...
Är det bara jag som vill åka skidor?

2008-01-14 @ 21:38:17
Postat av: F

Petra: Självklart ska du hit! Det är bara att beställa biljett!
Evans: Förlåt!
Mammselen: Här ser jag varken snö eller skidor:)Det är VARMT här!! Jag blev tvungen att köpa ny, tunnare jacka. I-landsproblem???
Ejmis: ;)
Ester: Men NÅGON måste vara kvar och ta hand om åttorna ;)Hälsa till kollegorna!

2008-01-14 @ 22:24:34
Postat av: Socrate

London behöver man inte vänja sig vid - det köper man på en sekund! Hotellivet däremot (...fattar väl jag att det åtminstone delvis var det du menade...)kan man nog anse som vanebildande...sade han avundsjukt, drömmande & längtande åter till den engelska hufvudstaden...måste nog rycka ett par handväskor och beställa biljett snarast...
//Socrate ...som strax ska äta bruna bönor=GOTT!

2008-01-15 @ 12:09:53
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: F

Socrate: Ja, det är jobbigt det här med att rycka handväskor inför varje resa. Önskar att det gick att lösa på något enklare sätt:)

2008-01-15 @ 19:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback