Party med alla polarna...

Idag har vi frotterat oss med kändisar må ni tro. Jag satt och hängde på en bänk med Kate Moss ett tag, innan jag sjöng en låt med Robbie Williams. Maken stod och snackade lite med Samuel J Jackson innan han morsade lite på Schwarzenegger på väg till Marilyn Monroe. Jag försökte få lite kontakt med Johnny Depp, men han var fullständigt omringad av folk, så jag gav upp. Däremot var det kul att diskutera lite med Einstein. Jag passade på att bjuda in alla till vårt hotell i morgon, för då fyller jag år, och det skulle vara kul att ha en liten fest här då...

Jag får väl förvarna hotellchefen om att det kan bli mycket folk här i morgon.




Kul att träffa alla där hos Madame Tussaud.

Kommentarer
Postat av: Dotter nr 2

Grattis mammeli! Många kramar och positiva tankar på födelsedagen hälsar mellandotter med sambo!!! Hoppas du/ni får en härlig dag :)

Åh, jag har alltid varit nyfiken på Madame Tussaud! Vad kul med ett besök där!

Nu får ni komma hem snart! Vi saknar er!

Kramar!

2008-01-18 @ 06:55:57
Postat av: Kesokompis

Stort grattis från din betydligt yngre (lite i alla fall) Kesovän. Känns skönt att du ligger steget före och bryter åldersisen...

2008-01-18 @ 09:53:07
Postat av: Ester

Stort grattis och många varma kramar!

Postat av: Pia

Stort Grattis! det låter som att du har det riktigt bra,kul:)

2008-01-18 @ 11:15:56
URL: http://mammipiha.blogg.se
Postat av: Inger Maryissa

Ja, det är jätte-roligt att besöka Madame Tussaud.
Har själv varit där ett par gånger.
Allt det du skriver om här i bloggen gör att jag längtar tillbaka till London, då jag har många speciella minnen där.
Kram

2008-01-18 @ 11:46:23
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Lotta

Grattis! Hoppas ni har det bra i London!

2008-01-18 @ 22:38:41
Postat av: Socrate

Kul med kändisarna...när vi var där tog vi kort på oss själva bredvid några väl utvalda vaxkändisar och på bild blir det mycket verkligt kan jag lova.
Ha en fortsatt fin Londonvistelse // Socrate

2008-01-20 @ 03:05:29
URL: http://socrate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback