Hur man förklarar utan att förolämpa...


image280
  
En gamling på 98 år gjorde sin årliga läkarundersökning. Läkaren frågade hur han kände sig. 

-Jag har aldrig mått bättre. Min fästmö är 18 år, är gravid och väntar mitt barn.    Inte så dåligt..... eller hur doktorn? - frågade gamlingen 
Läkaren funderade en stund och sade:   - Låt mig berätta en historia för dig. 
-  Jag känner en jägare som aldrig har missat ett tillfälle till att jaga. Men, en dag placerade han av misstag, sitt paraply på ryggsäcken istället för geväret. När han var i skogen stod  plötsligt en björn framför honom. Han tog  paraplyet från ryggsäcken, siktade på björnen och ..., PANG!!!   Björnen föll ned och var död .... 
- Ha, ha, ha..... Det är inte möjligt, skrattade den gamle. Det måste ha varit någon annan jägare som sköt björnen. 
- Just precis,  svarade läkaren. 

Kommentarer
Postat av: amonym

hoho den var grym!!!!

Postat av: Inger Maryissa

Ja, så det kan gå :-)
Skrattar gott ..;-)

2008-01-26 @ 20:08:54
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback