Mannen som vet vad en kvinna vill ha...

Min man kom hem med en fin present. Ni tänker säkert att det var en vacker diamant...
image352

Men det var det inte.

Då tänker ni att det var en minkpäls...
image353

Men det var det inte.

Då tänker ni att det var en Porsche...
image354

Men det var det inte.


Utan jag fick en ny labbrock!
image355

Ni må tro att jag blev glad eftersom den gamla har brännskador, syraskador och lite andra skavanker. Jag har haft min gamla rock sen jag pluggade till lärare, och det är ett tag sen ska ni veta.

image356

Den här bilden visar inte riktigt hur fläckig och trasig den gamla rocken är.

Men ni förstår att min man vet hur man uppvaktar en kvinna!


Kommentarer
Postat av: annebelle

Yeay, inte dåligt!

Postat av: Lena

Hahaha....du förgyller verkligen mina dar med dina roliga inlägg!
KRAM!

2008-04-05 @ 09:16:27
URL: http://cruelladelena.blogg.se
Postat av: lillsyrran

Finns det inte någon kinky baktanke med detta...

2008-04-05 @ 19:56:32
Postat av: Fia

Annebelle: Fint värre!
Lena: Åh, tack så mycket!
Syrran: Du vet väl att när det gäller din svåger finns det en kinky baktanke med i príncip allt...

2008-04-05 @ 20:24:59
Postat av: Petra

Hehe - vilken gåva! Din man har stenkoll! :)

2008-04-06 @ 20:51:14
URL: http://petra.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback