Skolforum

Idag var vi på skolforum på Älvsjömässan. Utställarna var verkligen på hugget och stod utanför sina små utställarbås för att fånga in besökare.  Det kändes som en gigantisk turistmarknad, där man emellanåt nästan fick värja sig för att inte bli överöst med reklamblad och broschyrer.
image159
Jag försökte vara uppmärksam och lyssnade noga om någon skulle gå runt och mumla "jag är en bloggare", ungefär som vissa typer går runt på Sergels Torg i Stockholm och mumlar "Vill du köpa hasch?". Men jag hörde inget alls om bloggar. Inte om haschförsäljning heller.

Jag gjorde några små inköp. Bland annat köpte jag en bok om droger, och så köpte jag pennor att skriva på glas med. Så nu kommer jag att smyga runt på stan i natt och klottra på alla butiksfönster...

Kommentarer
Postat av: Ester

Hahaha! Jag ska genast ut på stan och kolla efter dina tags. :-)

2007-11-01 @ 15:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback