Ord i rättan tid!

Idag har vi haft en lång, intensiv dag, med massor av olika händelser (jag hade hunnit tala med fyra olika föräldrar av helt olika anledningar redan före klockan tolv), och vi hade pusslat för att lösa vikariat för en sjuk kollega, och så avslutades dagen med ett 90-minutersmöte.
Utan att överdriva kan jag påstå att det har varit hektiskt!

När jag kom innanför dörren hemma, och övervägde att kasta i mig mackor eller snabbmat ringde en kollega och föreslog att vi skulle ses på en restaurang och äta pljeskavica (URSÄKTA stavningen). Gissa om jag tyckte att det var ett bra förslag?

Kommentarer
Postat av: mammselen

Hmm... pljeskavica... undrar vad det är för något?

2007-11-08 @ 21:04:36
Postat av: Ester

Gott! Det förtjänade ni verkligen! Hoppas att ni drack öl till. :-)

Postat av: F

Mammselen: Nästa inlägg är tillägnat dig!
Ester: Nej, det blev bara Loka! Gott i alla fall!

2007-11-08 @ 21:48:58
URL: http://neverkeso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback