Missbruk!

Jag är hemma och är sjuk även idag, och nu börjar jag oroa mig för om jag kommer att drabbas av teförgiftning. Jag överkonsumerar te, på gränsen till missbruk.
Snart kommer de att neka mig att köpa te i Konsum, och då är mitt enda val att gå ut och köpa te av tveksam kvalitet av skumma typer på skumma platser. Ni kommer att se mig irra omkring på "Plattan" där jag desperat letar efter leverantörer. Jag tvingas betala överpriser, och enda sättet att finansiera det är genom brottslighet. Inbrott, rån, stölder, bedrägerier....
Det går snabbt utför....

Oj, nu blev jag sugen på lite mer te!

Kommentarer
Postat av: Lisa

du anmälde dig väl på lipton.se när de sökte te ambasadörer, jag fick hem 8 kartonger te + en jättesnygg stor lipton trälåda att förvara alla tepåsar i.!!!

Postat av: F

Nej, det missade jag! Vilken otur!

2007-11-21 @ 15:43:07
Postat av: Anonym

Jag har idag varit hos tandläkaren och bedövning håller på att försvinna det börjar göra lite ont.
Så jag
är inte sugen på något te
Ha det så bra kram Ting...

2007-11-21 @ 17:11:53
Postat av: F

Tingeling: Stackare! Hoppas det går över snart. Kram, F

2007-11-21 @ 18:38:22
Postat av: Lena

Hahahaha....Själv är jag sån temissbrukare att jag råkade spilla en hel kopp med Earl Grey över benet! Det hade aldrig hänt med en kopp härligt kaffe :)!
Krya på dig!!!! Och fortsätt drick ditt te du. Det serveras även på de kallaste ställen som typ Hall och Kumla oxå;)! Ifall du åker fast, menar jag!
Kram!

2007-11-21 @ 18:44:44
URL: http://cruelladelena.blogg.se
Postat av: JAPSIfashion

hahahaha, brukar också missbruka stor latteglas med te när jag är sjuk! hoppas du mår bättre snart :)

2007-11-21 @ 19:01:30
URL: http://JAPSIfashion.blogg.se
Postat av: Junitjej

KRYA PÅ DIG!!!

2007-11-21 @ 19:39:34
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Inger Maryissa

Du fick mig att skratta gott när jag läste ditt inlägg ;-)
Ser det hela framför mig ;-)
Men inget roligt att du är sjuk, och hoppas du kryar på dig snart.

2007-11-21 @ 20:46:27
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback