Det hänger på håret

Jag friserade maken inför semestern. Vi har en klippmaskin som man kan ställa in på olika längder, och maken tyckte som vanligt att  3 mm var lagom. (Han är inte helt olik Bruce W faktiskt)
När huvudet var fixat till belåtenhet var det en liten, liten hög med hår på golvet. Håret vi utgick från var nämligen inte så ruskigt långt, så här pratar vi hårklippning med millimetermått.
Därefter frågade jag om jag skulle fixa ryggen på honom, och det ville han gärna. Jag undrade (ondskefullt, jag erkänner det) om han ville testa epilatorn, men han avböjde erbjudandet, så det fick bli klippmaskinen utan distanser. När vi var klara låg det en stor, stor hög med hår på golvet.
Maken tittade dystert på de två högarna, och han hävdade envist att håret från huvudet hade råkat ramla ner på ryggen och vuxit fast.  


Kommentarer
Postat av: mammselen

Du verkar inte riktigt klok... :-)
Inte din man heller. Eller din dotter.
Men jag njuter av läsandet... hahahhhahiiihahaah...

2007-06-29 @ 15:26:59
Postat av: F

Ha, ha, nä vi är nog inte riktigt kloka, men det är kul att du tittar in på sidan och läser./F

2007-06-29 @ 21:37:17
Postat av: Åke

Jag kör också mm i min klippning, min sambo klippte mig förra lördagen ja typ 2 mm ;)

Svar: Det är tur att det går att ställa in precis vilken hårlängd man vill ha. Men jag antar att det har inneburit att många herrfrisörer har förlorat många kunder
Fia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback