Tankar om Keso/Gästbloggare

Tankar om Keso


Keso är såvitt jag vet nån sorts kletig massa som skulle ha blivit ost om den fått leva och ha hälsan. Sen kom någon på att:

-Varför ska vi göra hela jobbet själva? Vi packar skiten i burkar och marknadsför det som om det skulle vara nyttigt och säljer det som det är.

Tänk om fler skulle komma på iden att sälja halvfärdig mat? Istället för en cheeseburgare på McDonalds beställs följande:

-Jag tror jag tar köttfärs med Keso, och så en extra klick mosade tomater.

-Och vad vill ni dricka till? En liten flaska mäsk, kanske?

-Nej tack, jag har bilen, så jag tar nog ett glas gräs.

Om man sen tänker på att dagstidningar trycks på återvunnet toapapper så kan man ju tänka sig vad de skulle innehålla om de salufördes i ett tidigare skede i  den processen...fast..om man tänker efter...HJÄLP!!!..Vi är redan där!

Gästbloggare: Storebror Keso


image212

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback