Nyår i Västerås

Vi fick ett infall att fira nyår på hotell, så vi tittade runt efter ett lämpligt hotell på lagom avstånd från hemmet. Nu har vi bokat ett hotellrum två nätter i Västerås. Och nu undrar jag: vad kan man pyssla med på nyårsafton i Västerås? Några tips?
Jag försökte intala maken att vi måste skaffa trådlöst internetabonnemang, så vi kan sitta där och blogga, men han tyckte att vi skulle ägna oss åt the real life i stället. Konstig karl!

image235
Västerås - here we come
Bild hämtad från Västerås stads hemsida

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det ser ju faktiskt trevligt ut i V-ås. Jag tillbringade en del tid där för några år sen, men jag minns det mest som kallt, ruggigt och blåsigt. Utforskade dessvärre inte stan så ingående...

Postat av: Åsa.S

Jag har aldrig varit i Västerås... men du, inte behöver ni nåt trådlöst abonnemang. De brukar ha trådlöst på de flesta hotellen. Kolla på deras hemsida!

2007-12-28 @ 18:36:44
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: Maria

Ja, konstig karl indeed! =)
Själv ska jag ju vara hemma själv med barnen på nyår. Eller rättelse: Ska vara hemma själv med barnen och SEX AND THE CITY-BOXEN! Fabulous!
Ha en mysig, glammig och kul nyår, bruden!

2007-12-28 @ 19:43:58
URL: http://babydarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback