Studentlya i skatteskrapan!

Dotter L har fått en studentlya i skatteskrapan. Tror ni jag är avundsjuk? Otroligt! Vilket läge! Vilken utsikt! (Fjortonde våningen...) Vad fruktansvärt roligt det kommer att bli för alla hundratals studenter som kommer att bo där! Och lägenheten är superfräsch. Allt är nytt. Riktigt kök, inte bara ett litet kokskåp, utan riktig spis med ugn, och kylskåp med liten frys. (Luckorna saknar ännu den grönflammiga färg som har blivit så modernt den senaste tiden)
Här är utsikten från hennes fönster:
image77

image78

image79

image80


Kommentarer
Postat av: Ester

Oj, oj, oj! Nu måste jag ju bara börja plugga igen!Otroligt fint!

Postat av: F

Men det blir trångt om du ska få plats med din australiensare, känguruerna, didgeriooerna, bumerangerna och allt på 20 kvadrat...

2007-08-28 @ 20:50:38
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilken utsikt men undrar om jag inte skulle få svindel där kram Ting............

2007-08-28 @ 21:47:40
Postat av: Ja, jag klagar inte...

Idag köpte jag en tv mamma.
6000 kronor.
Nu är jag pank, och hela lägenheten är full av tv:n.
Living in a movie?

2007-08-31 @ 01:51:00
Postat av: Y

ett ställe i min smak.. perfekt för mig att ta över sen! :D

2007-08-31 @ 16:05:34
URL: http://yjustlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback