Ogenerat?

Ny rapport fran Spanska hettan: Jag tror att jag ar pryd, for jag har valdigt svart for folk som kommer i enbart en stringtrosa och satter sig pa restaurang. Det kanns inte frascht. Ok, att det ar semester och man ar mera lattsamt kladd an vanlig, men BARA stringtrosa pa restaurang ar for mycket for min smak.
For ovrigt upptackte vi nagot vi tror ar rekord i att vara ogenerad igar. Mitt pa stranden satt en ung tjej och lattade lite pa bikinitrosorna sa att hon med hjalp av en pincett skulle kunna sitta och plocka bikinilinjen, och frisera sig lite i storsta allmanhet!
Ursakta att prickar och ringar over bokstaverna saknas...Hoppas det blir begripligt i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Vissa människor är verkligen inte blyga av sig...
Skulle själv ha reagerat på samma sätt som du. Tycker också folk kan vara lite mera påklädda på en restaurang.

Postat av: Anonym

Viss stil måste man väl ha Nu kommer jag till medelhavet och doppar fötterna kram pimpim

2007-08-02 @ 20:29:26
Postat av: Pia

Jag håller med, lite hyffs får det vara när man är bland folk, för övrigt är jag ganska ogenerad på stranden men på matställen ..........oj då
ps/ tack för kramen, här kommer en till dig!

2007-08-02 @ 20:36:49
URL: http://mammipiha.blogg.se
Postat av: mammselen

Håller med dig jag...
Hej igen förresten. Jag återommer oftare nu när sommarens ruscher snart är över.
Ha det gott i värmen!

2007-08-02 @ 22:12:20
Postat av: Ester

Jag har en liknande historia fran Thailand. Om en harig rumpa till lunch!! :-)

2007-08-03 @ 12:26:13
Postat av: Ester

Hej igen! Du, vill du ha ngt fran Thailand (Bangkok). Y eller maken? Sag bara till sa ordnar vi! Kram sa lange!

2007-08-04 @ 09:59:12
Postat av: Carolina

"BARA stringtrosa pa restaurang ar for mycket for min smak" eller förlite rent av! Jag är inte heller förtjust i att sitta på restaurang och äta min mat tillsammans med nästan nakna människor. Förutom stringtroseivrarna verkar en del män tycka att de är jätteläckra med bar överkropp t ex...

2007-08-06 @ 19:41:02
URL: http://filurlina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback