Häftigt sommarminne

I somras var vi och tittade på Robert Wells och Rhapsody In Rock i Dalhalla. Det var verkligen en upplevelse. Jag kände hur jag fick energi av föreställningen. Det var så superproffsigt, och alla artisterna var så otroligt duktiga, och det verkade som om de hade väldigt roligt på scenen. Det var i alla fall den känslan de förmedlade. Jag är också imponerad av Robert Wells som inte bara slår sig till ro med att vara duktig och etablerad, utan han strävar alltid vidare, mot nya mål. Han visar en stor respekt för sin publik genom att bjuda på de bästa artisterna, en fantastisk show och att han utnyttjar all tänkbar tillgänglig teknik för att presentera något nytt hela tiden.
image52image53
image55image56
image57image58
image59image60
image61image62
image63image64


Kommentarer
Postat av: pimpim

Har inte sett Roberts Wells in live bara på tv
men tror dig när du säger att han ger allt och det
uppskattar man som publik kram pimpim

Postat av: Dotter Keso

Tänk att jag missade Martin, mor! Martin! Hur ska jag nu bli Mrs Stenmark?

2007-08-16 @ 18:14:49
Postat av: F

Martin Stenmarck var inte med den här gången, tyvärr. Han hade GÄRNA fått vara med för min del.

2007-08-16 @ 23:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback