Kajsa Anka-stil hos gynekologen

Jag var kallad till en vanlig cellprovskontroll hos gynekologen. Väl inne i undersökningsrummet blev jag så full i skratt inför den bisarra situationen att jag satt med naken underkropp och ett stort munskydd som dolde större delen av ansiktet. När jag berättade om hur komiskt det måste ha sett ut, till gynekologen, även hon med stort munskydd, men med påklädd underkropp, började även hon skratta. 
Själva tanken blir så bisarr - hon hade full kontroll på mitt underliv, men hon skulle inte känna igen mitt ansikte om vi möttes på stan!
Om jag körde Kajsa Anka-klädsel skulle hon kanske känna igen mig! (null)


Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag ska göra kollen om någon vecka, kommer att bli svårt att hålla sig för skratt.

Svar: Hahaha! Hoppas att allt gick bra!
Fia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback