Nya utmaningen nummer 45: Mitt liv som blondin

När jag föddes hade jag nästan inget hår alls, och det tog ganska lång tid innan de första stråna visade sig. Min mamma väntade och väntade, för hon ville ju knyta en rosett i mitt hår, med tanke på att jag var barn nummer tre, men första flickan.
Blondin har jag aldrig varit, däremot hade jag mörkt hår på vintrarna, men det blev ganska rejält solblekt på somrarna, så på vissa gamla foton ser jag nästan blond ut vid vissa tillfällen.
Jag tror helt enkelt att min tid som blondin ligger framför mig. Kanske jag kan kombinera det med yppig barm och sexiga kurvor och knallröda plutiga läppar? Det vore väl på tiden att få gå runt och vara en riktig pudding!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ninni

ABSOLUT =)

Svar: Eller hur?
Fia

Postat av: lillsyrran

Du är redan en pudding!

Svar: Tack! Det var mycket snällt sagt!
Fia

2013-08-05 @ 21:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback