En film ingen kan klara!

VARNING FÖR FRUKTANSVÄRDA SCENER!!
Jag fick ett mail från en gammal elev med ett upprop att skriva under en protestlista mot fruktansvärd djurhantering. Det fanns även en länk till en film som visade grymheterna. Jag klarade att titta några sekunder, sedan höll jag på att kräkas. Jag lägger ut filmen här, men jag tvivlar på att någon klarar av att titta på hela.
Pledge to go fur-free at PETA.org.


Vill ni läsa lite mer om bakgrunden till aktionen kan ni läsa här

Själv känner jag mig illamående och väldigt skakad av de vidriga grymheterna.


Kommentarer
Postat av: Eva

Usch, det är hemskt. Jag har sett den där filmen förut. Mår verkligen dåligt när jag tittar på sånt. Hur kan människor vara så otroligt grymma?!

Postat av: Anna-Lena

Jag väljer att inte titta...

2009-04-02 @ 21:40:31
Postat av: Helena

Nej, jag klarar inte att se sådant. Jag vet hur hemskt det är.

Tack för påminnelsen. Vi gjorde detsamma med 10 i topp.

Ha det gott.

2009-04-02 @ 21:47:11
URL: http://solgudinna.blogg.se/
Postat av: Sara.S

Fy fan!

usch klarde inte häller att kolla på hela!

2009-04-04 @ 16:15:01
URL: http://saraliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback