Elektronikpanikperioden

Jag har skaffat mig en ny hobby den senaste tiden. Jag närmar mig elektroniska prylar och så går de sönder.
Först kraschade min dator. Därefter brödrosten. Sedan var det dags för min mobiltelefon att få kortslutning och tvärdö när jag skulle ladda den, men inte märkte att den den ena änden av laddaren hade råkat glida ner i vattnet på ett blomfat, så när jag stack in den i mobilen var det rena rama mordet. Jag har sett en James Bond-film där de tar livet av en skurk genom att elektrifiera vatten genom att sticka ner en elsladd i en bassäng, och precis så var det här också. Fast inte en bassäng, utan ett blomfat. Och inte en skurk, utan min mobil.
Nu tittar jag mig lite lystet omkring efter något nytt att ta kål på. Man kanske skulle ge sig på dammsugaren eller ugnen eller tvättmaskinen? 

Kommentarer
Postat av: Freja

Det är en hobby jag brukar praktisera oxå... Skrivare och kopiatorer går gärna sönder när jag är i närheten...

Svar: Vissa personer är kanske elektronikens Uri Geller?
Fia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback