Kramar

Har ni tänkt på hur otroligt olika kramar kan vara? Det kan vara en artig men ganska opersonlig hälsning utan speciellt mycket värme, så där så att man liksom bara stöter ihop lite utan att egentligen hålla om varandra. Och så kan det vara en fantastisk värme som omsluter en så där så att man känner att man verkligen kryper in i en famn, och att kramen gör att man blir glad och känner att det var roligt att ses. Och man vill nästan inte kliva ur en sån kram, för man känner hur man tankar trygghet och värme inför kommande kalla dagar.
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Det beror oxå på vem som ger kramen...

Svar: Det har ju självklart väldigt stor betydelse!
Fia

Postat av: Anna-Lena

Sant!

Svar: :)
Fia

2014-10-18 @ 21:58:48
Postat av: Anna FR

Jaaa det är verkligen något jag tänker på. Att kramas varmt är för mig självklart..annars kan det vara tycker jag. På mitt jobb kramas vi ofta. Många kan konsten men ett par tre kan det inte. Jag tror du o jag skulle kunna värma varandra. Bara det att man är medveten om kramkonsten gör ju att man är proffs... eller hur? :)

Svar: Ja, vi skulle vara superproffs!
Fia

2014-10-19 @ 19:31:27
URL: http://filipendula.blogg.se
Postat av: Hanna

Det finns definitivt olika sorter. Vissa är betydligt ovanligare än andra i mitt liv. Eller alla är nog ovanliga, ärligt talat.

Svar: Men jag hoppas att kramarna du har fått är av rätta sorten.
Fia

2014-10-19 @ 20:32:05
URL: http://hannasplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback