Inlägg 67: #Blogg 100

Ibland kör det ihop sig i vår verksamhet. En kollega blev sjuk igår, så jag fick rycka in och vikariera för henne med en sista repetition inör nationella proven som var idag. Vi stuvade om lite på skolan så att jag även fick vakta dagens nationella prov. I morgon har mina nior nationellt prov i matte, och om kollegan inte är frisk på torsdag ska jag vakta hennes klass på nästa nationella prov den årskursen har, och på fredag har mina ungar nästa delprov NP i matte. Samtidigt har vi besök av skolinspektionen den här veckan.
Man får väl lov att påstå att vi just nu är intensivt utsatta för alla kontrollfunktioner som finns.
 
Och jag hoppas naturligtvis att alla ungar lyckas prestera riktigt, riktigt bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback