Soffläge

På radion spelar de julmusik nästan hela tiden. Jag undrar hur många gånger jag har hört "da pom pom pom pom" bara idag.  Överallt på nätet ältas det vems fel det egentligen är för att det politiska läget är som det är. Jag är så trött på den hätska stilen, de elaka påhoppen, de nedsättande kommentarerna och de eviga diskussionerna om procent hit och dit. Jag är så trött på elakheter.
Vid nyvalet ska jag rösta på det parti som lovar en bättre värld, ett anständigt tonläge och Lite mer snällhet i världen.

Kommentarer
Postat av: Freja

Ett snällparti som vill allas väl!

Svar: Ja, det skulle vara idealiskt!
Fia

Postat av: lillsyrran

Tror du det partiet finns?

Svar: Tråkigt nog finns det nog inte.
Fia

2014-12-12 @ 09:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback