Nässprej

Det slår aldrig fel! Man hankar sig fram vecka efter vecka bland snoriga ungar i skolan och håller sig på benen likt en Florence Nightinggale i primitiva sjukläger. Och så fort det blir lov bryter snuva, feber eller huvudvärk ut! Nu har jag ägnat de två första dagarna på påsklovet åt att spruta in en dos nässprej med jämna mellanrum. Jag håller mig fortfarande på benen, men förbrukar pappersnäsdukar i en takt som kommer att utarma de norrländska skogarna på nolltid. Fortsätter jag så här kommer de inte att hinna frakta tillräckligt mycket timmer på älvarna till pappersverken så att de hinner producera tillräckligt med näsdukar!
 

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Oj, det var inte bra. Men du ger dem arbetstillfällen i all fall. Till att börja med.

Svar: Ja, man gör ju vad man kan för att gynna sysselsättningen!
Fia

Postat av: Annette Ibsén

Kryahälsningar från Västerås!

Svar: Tack, vad snällt!
Fia

2014-04-13 @ 21:23:06
URL: http://lifebyannette.se/
Postat av: Inger Maryissa

Det är jobbigt med denna förkylning som går
hoppas du kryar på dig snart
kram

Svar: Tack! <3
Fia

2014-04-13 @ 22:36:46
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback