Utmaning dag 79: A ticket from somewhere you´ve been

Dagens utmaning är att visa en biljett från någonstans jag har varit. Förr brukade jag alltid spara alla biljetter och klistra in i en vacker bok där jag skrev ner små minnesanteckningar som en personlig reseskildring, och kanske något foto från själva resan. Det kunde även vara kvitton från restauranger, roliga broschyrer, fina vykort, en pressad blomma eller något annat som skulle vara ett fint minne från resan. 
Men de senaste åren har jag av olika skäl bestämt mig för att rensa bort en massa saker som man bara bär med sig från det ena förrådet till det andra, så numera bär jag alla mina minnen i mitt hjärta. Där ryms en massa roliga minnen fint sorterade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback