Nära-döden-upplevelse

Idag har jag varit på IKEA. På en lönelördag! Det var knökfullt överallt, det var nästan omöjligt att få en sittplats på fiket och folk blockerade gångarna med överfulla kundvagnar.
Själv köpte jag bara några förpackningar med galgar, ett par blockljus och en tyghylla (med fem fack) att fästa på en stång i garderoben. När jag närmade mig de evighetslånga köerna vid utgångskassorna kom det en vänligt leende kvinna och föste iväg mig mot snabbkassorna på ena ytterkanten. Det tog högst tio minuter från det jag ställde mig i kön tills jag vandrade ut genom ytterdörrarna. Hallelujah!

Kommentarer
Postat av: Anna ..dansar in

Himmel vilken tur du då hade..jag hade ett tag tänk att jag skulle dra till IKEA men fastnade på vägen i en liiiten gosig butik utan köer o stress..kanske tur det nr det nu var lönelördag..

Postat av: Anna-Lena

Men hur kan du? Ikea på en lönelördag?

2010-10-30 @ 21:08:54
URL: http://mammselen.blogg.se/
Postat av: Ester

Fast det ska väl bli rätt mysigt att tända de där blockljusen...? ;-)

2010-10-30 @ 21:38:37
Postat av: Annelie

Modigt.

2010-10-30 @ 23:19:11
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Kersti

Ibland kan lyckan vara närmare än man tror.

2010-10-31 @ 00:27:08
URL: http://plommenad.blogg.se/
Postat av: Fia

Anna: En liyen gosig butik låter som ett bättre alternativ på en lönelördag.

Anna-Lena: Vet inte vad jag tänkte på!

Ester: Har redan tänt dem!

Annelie: Jajamen! Eller kanske dumdristigt?

Kersti: Plötsligt händer det! :)

2010-10-31 @ 06:26:17
Postat av: Erik "Semlan

Oj oj! Jag kan närma mig IKEA från mitten på månaden och så fram mot 22-23. Sedan undviker jag IKEA i en halv månad igen. ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback