VIP-recensent

Nu har jag fått chansen att vara VIP-recensent igen. Förra gången fick jag läsa "Hypnotisören" (Kepler) innan den kom ut, så jag läste den helt opåverkad av skriverierna kring hemlighetsmakeriet kring författaren/författarna.

Den här gången ska jag läsa och tycka till om "På andra sidan solen" av Maria Ernestam. Det ska bli spännande! Synd bara att det är just nu, när jag har så sjukt mycket att göra på jobbet! Senast den 13 maj ska min recension vara inlämnad.

Återkommer med ett utlåtande om boken när jag har läst den.

Kommentarer
Postat av: Anna ..tassar in

Oj så pass...mmmm så kul..hoppas du hinner läsa nu då..för det är ju verkligen så mycket den här årstiden...

Postat av: Mumin

Spännande!!!Kram

2010-05-04 @ 15:24:13
Postat av: Kersti

Spännande att få vara sådär först ut.

2010-05-04 @ 19:22:52
URL: http://plommenad.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att vara lite utvald kram Tingeling

2010-05-04 @ 21:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback