Ouppmärksam

I lördags var vi ute och gick på Götgatan. Det var en hel del folk i rörelse och man krockade nästan med mötande personer när det var trångt på trottoaren.
När vi närmade oss Medborgarplatsen fick jag veta att jag nästan hade krockat med Michael Nykvist uppe i Götgatsbacken, fast jag märkte inte att det var han. Tydligen såg det mest ut som om jag var väluppfostrad och inte ville stirra på honom, men jag var bara ouppmärksam.
Undrar hur många kändisar jag missar för att jag går och tänker på annat?

Kommentarer
Postat av: Tompa

Jag tror att du liksom jag tittar ner för att inte kliva i alla upptinade hundskitar som har kommit fram när snön smälte. Så i själva verket är du säkert uppmärksam, men på andra saker.

Postat av: Fia

Tompa: Tack, brorsan! Det tröstar lite!

2010-04-12 @ 21:36:10
Postat av: Yvve

Vaaa!!! :O

2010-04-14 @ 22:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback