Fototriss: svartvitt

Den här veckan är temat på fototrissen svartvitt, och jag kände att jag ville ut och ta dagsfärska foton. Därför åkte jag iväg till en fårhage, där jag hoppades på att få se både svarta och vita får. Och visst var det så, men det värsta var att så fort jag närmade mig sprang fåren iväg åt andra hållet. Det här var den bästa bilden från fårhagen:



Sen fortsatte jag på djurtemat och besökte ridskolan, för jag hoppades att det skulle finnas åtminstone en prickig eller fläckig svartvit häst, men det här blev resultatet där:



Ni ser att de stryker öronen bakåt, för de var  ifull färd med att ha en uppgörelse med en annan kuse i hagen. Det var en väldigt laddad situation.

Därefter fortsatte jag på naturtemat, även om jag släppte det här med djuren:



Vad är mer svartvitt än björkstammar? 

Vill ni se andra tolkningar på temat kan ni klicka er in på f
ototrissen 

Kommentarer
Postat av: Anna

Du björkstammar är väldigt vackert..klurar på att ha en i växthuset..bara för att det är så vackert..härlig triss..jag älskar får..:)men jag är lite rädd för hästar..kossor däremot mmm vi trivs ihop

Postat av: Anonym

Men vad du har fångat temat bra!!! Kanonbilder. Alla var ju härliga:) Kram Mumin

2009-06-08 @ 13:12:15
Postat av: Tesstamente

Jättefina bilder, Fia!

2009-06-08 @ 19:18:39
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: lilalili

Bilderna är superfina. Fåren blir min favorit!

Hoppas du får en skön vecka! Kramis

2009-06-08 @ 21:55:57
URL: http://lilalili.blogg.se/
Postat av: Erik "Semlan"

Klockren triss! Kul att du håller dig till naturen. Jag väljer fåren, för iband känner jag mig som ett svart får själv :-)

Postat av: amonym

Vilka härliga bilder! Gillar nog fåren bäst eller björkstammarna. Kanske att man skulle ge sig på en egen lite fototriss. Det var längesedan....vi får se...

2009-06-09 @ 09:05:33
URL: http://amonym.blogg.se/
Postat av: rosenblom

Om jag tar steget vidare till stadsnatur skulle jag själv inkludera Sergels Torg och ett övergångsställe.



Men det var kanske inte en fråga. Hur som helst har du nu svaret på frågan du kanske inte ställde...

2009-06-09 @ 13:00:18
URL: http://rosenblom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback