Inlägg 72: #Blogg 100

 

Kommentarer
Postat av: Jenny - Hemtrender

Tack Fia för din fina kommentar!

Svar: Tack själv!
Fia

Postat av: Mia

Hahaha, den var bra :-)))

Svar: Talande!
Fia

2014-05-11 @ 21:42:41
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Erik Semlan

Genusbyte vilket trolleri!
Men jag gör ju allt det där, ofta!?
Kanske är det så, att jag varit en kvinna förut...
Känslosam tycker några att jag är. Gillar schlager gör jag och har skägg, precis som årets vinnare från Österrike.
Men, men man är jag visst, verkligen ingen hen.
Ibland kan man bli förvirrad både på könsroller och hur uttryck och åsikter far runt i sociala medier som FB.
Ibland vill jag bara skrika stopp åt alla fåniga like-törstiga Instagramselfies.
Puh. Tack, nu kan jag kanske klara veckan. ;-)

Svar: Haha, roligt resonemang! Jag tycker också att det är viktigt att diskutera könsroller som leder till förtryck på något sätt, men jag stör mig på när det blir vissa åsikter som ALLA måste ha, så att många hakar på utan att reflektera. Hoppas du har laddat inför veckan nu! :)
Fia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback