Liten lägesrapport

I tisdags när jag gick hem från jobbet hade jag en obehaglig känsla i kroppen. En liten tendens till illamående. När jag kom hem åt jag som vanligt, och efter ett par timmar ökade obehagskänslan. När det nästan var läggdags slog det till med full kraft, och sen tillbringade jag en stor del av natten i badrummet. Det var förskräckligt. Illamående, attacker både uppåt och nedåt och jobbiga magsmärtor.
På onsdagsmorgonen ringde jag till jobbet och sa att jag var sjuk. Vår kanslist på expeditionen lät lite trött och berättade att det var otroligt många sjuka, så de skulle försöka trolla lite för att lösa dagen.
Själv låg jag däckad utan att kunna röra en fena både onsdag och torsdag. Igår kväll (torsdag kväll) tvingade jag i mig ett päron. Det var den första fasta föda jag åt sedan tisdag vid sextiden.
Nu är det fredag och jag känner mig fortfarande matt, och har absolut ingen aptit. Dricker vatten och har tvingat i mig ett glas druvjuice, men kan inte äta.
Man kanske ska betrakta det här som en intensiv reningsprocess, så att man från och med nu kan äta enbart nyttiga saker?

Kommentarer
Postat av: Lillsyrran

Stackare.

Svar: Buh!
Fia

2014-01-17 @ 08:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback