En liten lista

Jag har knyckt en lista med lite blandade frågor
 
Vad har du gjort idag?
Jag har skurat och fejat hela mitt hem för att utplåna alla elaka baciller från läbiga vinterkräksjukan. Dessutom tvättat allt som är tvättbart i en tvättmaskin. Inklusive täcken och mattor.
 
Vad gjorde du igår?
Fyllde år
 
En bild från i somras
 
Vilken är din senaste googling?
"Hur snabbt springer en gepard?"
 
Vad står det i det senaste meddelandet du fick på facebook?
Grattis i efterskott
 
Vad åt du till middag idag?
Fiskgryta med wokgrönsaker, mango och nudlar
 
Vad köpte du senast?
Två waldorfdockor
 
Vad skulle du vilja lära dig?
Möbelrenovering
 
Vilket var ditt bästa ämne i skolan?
Svenska, idrott, samhällskunskap och fysik
 
Kan du åka skateboard?
Nej, men det skulle vara roligt att kunna
 
Den bästa frukten?
Jag har svårt att välja mellan äpple och banan
 
Den bästa osten?
Den mesigaste av dem alla: Herrgårdsost. Möjligen Grevé.
 
Den bästa gröten?
Havregrynsgröt med hjortronsylt
 
Är du en bra sambo?
Jag hoppas det. Tror att jag är ganska snäll och glad. Sur och grinig också ibland för den delen. Men alla vill väl ha omväxling?
 
Det grövsta brottet du har begått?
Jag har krockat med bil en gång på en liten ynklig skruttväg. Den andra bilen körde alldeles, alldeles för fort och körde rakt in i min bil, men den kom från höger, så vi blev båda dömda till vårdslöshet i trafik. Böter.
 

Kommentarer
Postat av: Annelie Hansson

MEN GRATTIS I EFTERSKOTT!!! Hoppas att du fick en finfin dag.

Svar: Tack! Själva födelsedagen var inte så kul, men firandet blev flyttat till en annan dag.
Fia

Postat av: lillsyrran

Det var ju faktiskt de andra som klantade sig, och ställde till det rejält för dig och mamma. Sådan tur att en skyddsängel vakade över er den gången.

Svar: Ja, fy! Det var minsann nära att gå riktigt illa! Och vilken tur att du inte satt i baksätet!
Fia

2014-01-21 @ 12:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback