Nya utmaningen nummer 22: Dagens lunch

Dagens lunch var ... ingen lunch alls. Jag har en benägenhet att hoppa över lunchen när jag går och skrotar för mig själv. Jag äter ju frukost mycket senare än då jag jobbar, och sen hinkar jag i mig sanslösa mängder med te. När det enligt klockan egentligen är dags att äta lunch är jag ofta ute på promenad eller strövtåg i staden, och det är lite trist att äta ensam, så då struntar jag helt enkelt i att äta.
Fast i går åt jag en god sallad med fina familjemedlemmar, på en italiensk lunchrestaurang. Mycket gott!

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

De där temängderna man får i sig... Jag vågar inte räkna hur många koppar det kan bli under en soft ledig dag.

Svar: Nej, om någon annan berättade att de drack så mycket te skulle jag betrakta personen som lite knäpp ...
Fia

2013-07-11 @ 11:03:19
Postat av: Hanna

Lunchen är mitt viktigaste mål. Utan den blir jag mycket grumpy.

Svar: Det är jobbigt när man känner hur blodsockret och humöret sjunker.
Fia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback