Nya utmaningen nummer 41: I morgon kommer jag att...

I morgon kommer jag att lämna en försenad födelsedagspresent till en liten fin ettåring. Det hände en massa andra mindre roliga saker på själva födelsedagen, så jag hade inte möjlighet att lämna över presenten då, och därefter har det varit svårt att hitta ett tillfälle att träffa lilltösen, eftersom semestertider och en massa annat inbokat har kommit emellan.
Jag är lite nyfiken på om det är en bra present. Får svar på det i morgon.
 
Kanske att jag även passar på att lämna blod i morgon. Det enda som får mig att skjuta upp det är att det är så himla jobbigt att äta järntabletterna efteråt. Jag får så ont i magen av dem. Men det känns så viktigt att lämna blod, för det hjälper förhoppningsvis någon annan människa, och då kan det vara värt några dagars magknip.

Kommentarer
Postat av: Lois

<3

Svar: <3 Så mysigt!
Fia

2013-08-04 @ 10:36:50
Postat av: Anna Filipendula Rudbeckia

Mmmmm små et-åringar är underbart. Att lämna blod är tokviktigt..helt rätt inställning.

Svar: Det har tydligen varit lite blodkris på flera platser i Sverige under sommaren. Det är lite ojämnt fördelat med blodgivare.
Fia

Postat av: lillsyrran

Så lilla C fick en present och blod av dig ?! ;)

Svar: Jag behövde inte ge henne blod, för hon bet sin far i armen och fick det hon behövde :)
Fia

2013-08-05 @ 21:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback